Polityka prywatności
Cześć!
Doceniamy to, że dbasz o swoją prywatność. Poniżej przedstawiamy informacje dotyczące tego, w jaki sposób przetwarzamy dane, które podajesz na stronie sklepu internetowego KIDSPOT.
1.Administratorem danych osobowych, czyli podmiotem odpowiedzialnym za prawidłowe i bezpieczne przetwarzanie informacji, jest właściciel sklepu kidspot.pl, czyli firma AD World z siedzibą w Wejherowie przy ul. Gniewowskiej 27.
2.Szczegółowe informacje możesz uzyskać kontaktując się z nami poprzez email: kontakt@kidspot.pl
3.Przetwarzamy dane osobowe, które podajesz do realizacji zakupu towaru w sklepie internetowym lub dane, które podajesz na potrzeby marketingowe (np. newsletter) na podstawie udzielonej zgody.
4.Odbiorcami danych, które podajesz do realizacji zamówienia jest firma kurierska oraz operator bramki płatności, w zakresie niezbędnym do wykonania usługi.
5. Twoje dane osobowe, są przechowywane na serwerach hostingujących sklep internetowy kidspot.pl, znajdujących się wewnątrz Unii Europejskiej. Nie są przekazywane do państw trzecich, ani innych organizacji międzynarodowych.
6. Twoje dane osobowe przetwarzane będą nie dłużej, niż jest to konieczne do wykonania związanych z nimi czynności określonych osobnymi przepisami (np. o prowadzeniu rachunkowości, realizacji reklamacji).
7. Przysługuje Ci prawo żądania od Administratora: dostępu do danych osobowych Ciebie dotyczących, ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, oraz przenoszenia danych.
8. Jeśli udzieliłeś zgody na kontakt marketingowy (np. zapisałeś się do newslettera) to pamiętaj, że masz prawo cofnięcia tej zgody. Zgodę możesz odwołać kontaktując się z nami na adres kontakt@kidspot.pl lub klikając rezygnację z newslettera w stopce otrzymanego od nas emaila.
9.Masz prawo zaskarżyć ewentualne nieprawidłowości w przetwarzaniu danych osobowych do Prezesa Urzędu Danych Osobowych.
10.Nie przeprowadzamy zautomatyzowanych przez system decyzji podejmowanych wobec osób, których dane przetwarzamy.
11.Dane osobowe przekazane nam wraz ze zgodą marketingową, mogą podlegać profilowaniu, czyli podzieleniu na kategorie oparte na dokonanych zakupach lub zachowaniu na stronie internetowej.